Oferte de munca, job opportunities dezvoltator imobiliar

Performanta si succesul nostru se bazeaza pe competenta si profesionalismul membrilor Citadela Residence, pe incurajarea initiativelor si a implicarii, pe dezvoltarea spiritului de echipa si orientarea spre rezultate a resurselor umane.

La Citadela Residence Tineretului consideram ca dezvoltarea unei cariere este o responsabilitate si o valoare comuna, pe care trebuie sa o indeplineasca si sa o impartaseasca in mod egal atat angajatul, managerul cat si compania. Resursele umane sunt cele mai importante elemente ce stau la baza reputatiei si strategiei de crestere pentru orice business, de aceea compania noastra isi propune sa asigure tuturor angajatilor sai un mediu de lucru stimulativ, in care sa isi puna in valoare cunostintele profesionale, dar totodata sa le ofere si un suport financiar pe masura performantelor.

O cariera la Citadela Residence inseamna:

  • Un mediu de lucru dinamic;
  • O echipa de oameni tineri, deschisi si orientati spre nou;
  • Un cadru propice de explorare si dezvoltare a propriului potential;
  • Programe de instruire si traininguri de perfectionare.

Daca si tu iti doresti o cariera de succes in domeniul real estate, vino la Citadela Residence Tineretului! Cautam oamenii potriviti la departamentele potrivite (Marketing, Vanzari, Contabilitate, Achizitii, Juridic, Tehnic), iar apoi ii incurajam si le oferim suportul necesar sa evolueze din punct de vedere profesional. Alatura-te echipei noastre si impreuna vom aduce peisajului imobiliar bucurestean un plus de valoare!


Posturi disponibile:



CERINTE:
Studii superioare in domeniul tehnic (constructii - CCIA - reprezinta avantaj);
• Cursuri de specializare in achizitii - reprezinta avantaj;
• Experienta in activitatea de achizitii (sa probeze 2 - 5 ani de activitate in domeniu);
• Sa detina compententa in selectarea si contractarea furnizorilor de servicii si materiale de constructii; 
• Sa posede cunostinte in analiza si calculul devizelor de constructii - constituie avantaj; 
• Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office;
• Cunostinte de limba engleza la nivel mediu - constituie avantaj;
• Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare;
• Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;
• Bune capacitati de comunicare verbala si scrisa;
• Atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
• Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor intalnite.

RESPONSABILITATI:
• Asigura procesul de solicitare oferte si de contractare pentru serviciile de executie lucrari in constructii si/sau pentru achizitia de materiale de constructii.
• Gestioneaza si dezvolta baza de date privind furnizorii, ofertele si preturile pentru servicii si materiale de constructii.
• Concepe cererile de oferta pentru lucrari pe elemente constructive.
• Transmite cererea de oferta catre potentialii furnizori.
• Negociaza cu toti furnizorii si realizeaza o selectie a acestora, in vederea obtinerii celor mai bune oferte de achizitii.
• Stabileste impreuna cu managerul de proiect si seful de santier necesarul de materiale si graficele de livrari.
• Comanda materialele la furnizorii de materiale in functie de graficele de livrari si de comenzile primite de la seful de santier.
• Preia de la gestionar si seful de santier reclamatiile privind materialele livrate si le solutioneaza cu furnizorul.
• Verifica antemasuratorile proiectantilor.
• Intocmeste devize pe lucrari la cererea managerului de proiect sau a sefulului de santier.
• Intocmeste si actualizeaza fisa de proiect.
• Realizeaza analiza costurilor si calculul devizelor.

CERINTE:
• Studii medii sau universitare,
• Experienta relevanta in asistenta manageriala si in secretariatul general al unor societati de nivel mediu si/sau mare (aproximativ 5 - 10 ani),
• Bune capacitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala),
• Cunoasterea limbii romane (din punct de vedere gramatical si lexical),
• Cunostinte la nivel avansat de limba engleza, 
• Capacitate de analiza, sinteza, interpretare, dorinta de invatare,
• Receptivitate, intuitie, spirit de echipa,
• Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace, 
• Capacitate de a intocmi corect si complet documentele specifice, de a le ordona si gestiona,
• Atitudine principiala in relatiile cu oamenii, sociabilitate, integritate,
• Cunostinte solide de operare calculator MS Office – Word, Excel, Outlook,
• Tinuta office/business,
• Disponibilitate la program flexibil.
* CUnostinte de contabilitate primara


RESPONSABILITATI:
• Intocmirea si gestionarea agendei pentru manageri;
• Organizarea si urmarirea programului de sedinte pentru managementul companiei;
• Organizarea si realizarea tuturor activitatilor administrative si de secretariat;
• Participarea la organizarea de diferite evenimente din cadrul companiei.


Ii invitam pe toti cei interesati de aceste oportunitati sa ne trimita CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la raluca.marchis@citadela-cluj.ro.


Trimite-ne CV-ul tau pe adresa raluca.marchis@citadela-cluj.ro 

Oferte de munca, job opportunities Citadela Residence Cluj
Tip formular:

Nume:
 
E-mail:
   
Telefon:
Subiect:
 
CV:

Scrisoarea de intentie:
Mesaj:
 
Enter code:

Copyright © CITADELA 2016. All Rights Reserved. 
Angajeaza-te la Citadela Residence

Parerea ta conteaza!

Te rugam sa ne spui parerea ta, orice fel de feedback este apreciat.
Enter code:

×